HyperCam یک نرم افزار کاربردی و بسیار کم حجم در ضمینه تهیه فیلم از صفحه مانیتور می باشد. این نرم افزار با امکانات بسیار مفیدی که دارد عملیات ضبط ویدئوها را بسیار آسان و سریع نموده است. این نرم افزار قابلیت های دیگری مانند ضبط مستقیم صدا را دارا می باشد. امیدواریم استفاده لازم را از این برنامه ببرید.

 

HyperCam ساخت آسان ویدئوهای آموزشی با HyperCam 2.24.01

 

 

 

password ساخت آسان ویدئوهای آموزشی با HyperCam 2.24.01پسورد فایل: www.downloadha.com

download ساخت آسان ویدئوهای آموزشی با HyperCam 2.24.01 لینک دانلود – 2 مگابایت | لینک کمکی

 



Theme بسیار زیبا و جذاب با عنوان Elysium II که برای ویندوز ۷ طراحی و ساخته شده است  را در این پست به شما بازدید کنندگان محترم سایت دانلودها تقدیم می کنیم .

 

Elysium II تم زیبای Elysium II برای ویندوز ۷

 

 

password تم زیبای Elysium II برای ویندوز ۷پسورد فایل: www.downloadha.com

download تم زیبای Elysium II برای ویندوز ۷لینک دانلود – 20.8 مگابایت | لینک کمکی

 



با وجود این‌که ویندوز۷ از نظر زیبایی، نسخه کامل شده ویندوز ویستا به‌حساب می‌آید، اما در مقایسه با ایده‌هایی که می‌توان برای زیبایی یک رابط کاربری سیستم عامل داد، حرف زیادی برای گفتن ندارد. رینمیتر(Rainmeter)، نرم‌افزاری است که روی ویندوز شما نصب می‌شود و ظاهر زیبایی به آن خواهد داد. تنها کافی است این نرم‌افزار را نصب کنید و از صدها قالب زیبای این نرم‌افزار استفاده کنید.

 

Rainmeter%201.5%20Rev%20340 تغییر ظاهر ویندوز با نرم افزار قدرتمند Rainmeter 2.0 Final

 

 

 

password تغییر ظاهر ویندوز با نرم افزار قدرتمند Rainmeter 2.0 Finalپسورد فایل: www.downloadha.com

download تغییر ظاهر ویندوز با نرم افزار قدرتمند Rainmeter 2.0 Final لینک دانلود – 3.1 مگابایت | لینک کمکی

 



نرم افزار Hot Virtual Keyboard بهترین جایگزینی است که تا کنون برای کیبورد مجازی ویندوز ساخته شده است و با ظاهر بسیار زیبا و شگفت انگیز خود نه تنها شما را هنگام کار خسته نخواهد بلکه شورتان را برای فشردن دگمه ی کیبورد بیش از پیش نیز خواهد ساخت . از این برنامه که می توان در تبلت های تحت ویندوز ، UMPC ، Panel Pc ، مونیتورهای لمسی و حتی کامپیوتر های معمولی و به وسیله ی ماوس استفاده نمود از حجم بسیار پایینی برخوردار می باشد .

 

Hot Virtual Keyboard صفحه کلید مجازی در ویندوز با Hot Virtual Keyboard 5.3.1.0

 

 

ویژگی های کلیدی Hot Virtual Keyboard:
امکان سفارشی سازی نما
بالاتر بودن سرعت تایپ نسبت به نوع پیش فرض ویندوز
گنجاندن دکمه های پر استفاده نظیر کپی و پیست برای افزایش سرعت کار
در اختیار داشتن کلید هایی برای باز کردن اپلیکیشن ها ، صفحات وب و …
امکان پر کردن خودکار متون تنها با وارد کردن چند حرف اول هر کلمه
قابلیت مولتی تاچ در ویندوز سون

 

password صفحه کلید مجازی در ویندوز با Hot Virtual Keyboard 5.3.1.0پسورد فایل: www.downloadha.com

download صفحه کلید مجازی در ویندوز با Hot Virtual Keyboard 5.3.1.0 لینک دانلود – 3.7 مگابایت | لینک کمکی

 



به‌روزرسانی نرم‌افزارها، نصب یک نرم‌افزار در چندین رایانه، اعمال تغییرات در تنظیمات آنها و نصب مداوم به‌روزرسان‌های سیستم عامل در رایانه‌های مختلف، نیاز به صرف زمان بسیاری دارد. نرم‌افزار IDEAL Dispatch برنامه‌ای عالی و ایده‌آل برای مدیریت نصب و اجرای نرم‌افزار ها، به روزرسان‌ها و دیگر فایل‌های اجرایی در رایانه‌های سرویس دهنده/‌گیرنده(Client-Server) است.با کمک نرم‌افزار  Pointdev Ideal Dispatch 2011 6.0.2  می‌توانید از راه دور و با صرف مدت زمانی بسیار کوتاه، تغییرات دلخواه خود روی بیش از صد رایانه را اعمال کنید. امکان اجرای اسکریپت‌های گوناگون از نوع .com ، .msi .exe، VB Script، .cmd،  .bat و … یکی از امکانات منحصربه‌فرد این نرم‌افزار قدرتمند است.

 

Pointdev Ideal Dispatch 2011 ريموت آسان رايانه توسط Pointdev Ideal Dispatch 2011 6.0.2

 

 

 

 

Pointdev  یک شرکت ویرایشگر نرم افزار مدیریتی برای ویندوز های xp,2000,2003,2008,7 است که در سال ۲۰۰۰ در کشور فرانسه تاسیس شده است .  pointdev  تنها شرکتی است که این نرم افزار را به ۵ زبان مختلف فرانسوی ، اسپانیایی ، ایتالیایی ، آلمانی و انگلیسی  ارایه کرده است.
که شامل نرم افزار های زیر می باشد:

 

Ideal Administration
اداره و کنترل دامنه های تحت ۲۰۰۸/۲۰۰۳/۲۰۰۰/NT به صورت متحرک و ساده. این برنامه بعنوان یک ابزار کار آمد و متحرک قادر است کلیه موارد ضروری که یک مسئول شبکه برای مدیریت کاربران,سرورها ودامنه ها به آنها نیاز دارد در یک محیط شبکه ای(Lan,Wan,Vpn,Internet) دراختیار او قرار دهد.
Ideal Dispatch
با بکارگیری این نرم افزار کاربر امکان نصب , برداشت برنامه ها ,اجرای اسکریپت ها وبرنامه ها و انجام کارهایی از قبیل Viwe ,CopyوRename  ، را از راه دور فراهم می سازد همچنین می توان نصب انواع patch  های ویندوز , اجرای فایلهای msi ونیز ارتقاء برنامه های مختلف نصب شده بر روی سرورها و ایستگاههای کاری یک شبکه را از راه دور انجام داد .
Ideal Secure
این نرم افزاربا بهره گیری از روال های routines از پیش تنظیم شده که بر اساس تم های windows ، سخت افزار ،نرم افزار و شبکه گروه بندی می شوند، مدیریت سرور ها وایستگاه های کاری را به صورت گسترده ای بهبود می بخشد. تنها با چند کلیک ، میتوان سیستم عامل های گوناگون مایکروسافت را از طریق  LanWanVpn ارتقا، ایمن وساخت یافته نمود ضمن انکه طی یک فرایند می توان به سهولت مجموعه ای از گزینه هارا بر روی گروه مشخصی از کامپیوتر ها فعال یا غیر فعال نمود.
Ideal Remote
این نرم افزار نسخه ی ساده ترIdeal Administration   می باشد که  امکان کنترل از راه دور دستگاههای کاری تحت NT,2000,XP,2003,7, وVistaرا به کاربرمی دهد ضمن انکه کار بر می تواند از راه دور خصوصیات Properties )) کامپیوتر, event وچاپگرها,اجرای برنامه ها, session ها, فایلهای باز شده , خصوصیاتWMI و بطور کلی سیستم های اطلاعاتی را کنترل نماید.که این کار از طریق Lan,Vpn,Wan و یا اینترنت و بصورت متحرک امکان پذیر می شود.
مدیریت شما می تواند از طریق شبکه محلی، Wan ، VPN و یا اینترنت انجام  پذیرد.
Ideal Alerter
نرم  افزار IDEAL ALERTER   ، قابلیت مدیریت و نظارت بر روی یک سری رویدادهای تعریف شده و اجرای مجموعه ای از action  های وابسته و مرتبط به آنها برروی سرورهای شبکه و ایستگاه های کاری فراهم می نماید.
با استفاده از  IDEAL ALERTER شما می توانید به سادگی و از راه دور ؛  اجرا و توقف پروسس ها ، تغییر وضعیت سرویس ها ، تغییرات پایگاه داده  Registry ، وقایع ثبت شده ، فضای دیسک ها و …. را کنترل کنید و از نصب یا برداشت برنامه ها در تمامی سرور ها و ایستگاه های کاری شبکه خود مطلع شوید.
برای کنترل هر event  شما می توانید تعدادی  action  تعریف کنید تا به صورت اتوماتیک اجرا شوند ، مانند اجرای یک فرمان (command) یاscript ،از بین بردن یک پردازش خاص ، uninstall کردن یک برنامه ، خاموش کردن کامپیوتر ، قفل کردن یک  session ، شروع و یا توقف یک سرویس ، فرستادن e-mail و …….. .

 

 

password ريموت آسان رايانه توسط Pointdev Ideal Dispatch 2011 6.0.2پسورد فایل: www.downloadha.com

download ريموت آسان رايانه توسط Pointdev Ideal Dispatch 2011 6.0.2 لینک دانلود – 10.2 مگابایت | لینک کمکی

 



تم جذاب و بسیار دیدنی Love مخصوص ویندوز XP را برای شما عزیزان در دانلودها قرار داده ایم. امیدواریم استفاده کافی را از این تم ببرید.

 

Love Theme for Windows XP تم جذاب و بسیار دیدنی Love مخصوص ویندوز XP

 

 

 

password تم جذاب و بسیار دیدنی Love مخصوص ویندوز XPپسورد فایل: www.downloadha.com

download تم جذاب و بسیار دیدنی Love مخصوص ویندوز XP لینک دانلود – 1.5 مگابایت | لینک کمکی

 



ScreenHunter Pro نرم افزار برنده جایزه در زمینه گرفتن عکس از محیط های مختلف ویندوز با کیفیت و دقت عالی می باشد که این امکان را برای شما فراهم می آورد تا براحتی و بسرعت بتوانید از هر قسمتی از صفحه نمایش خود اراده کنید، عکس گرفته، تصویر موردنظر گرفته شده را چاپ نمایید، و نیز آنها را برای خود در داخل نرم افزار با استفاده از ویراستار عکس قدرتمند آن ویرایش نمایید، به تصاویر گرفته شده متون دلخواه را بیفزایید ونیز می توانید با استفاده از این نرم افزار از صفحات وب موردنظر خود بصورت کامل یک اسکرین شات عالی تهیه نمایید . این برنامه همچنین قابلیتهای اسکن صفحه نمایش و گرفتن عکس از ویدئوی مورد نظر شما را نیز پشتیبانی می نماید قابلیتهای اضافی برای گرفتن عکس ارائه می نماید که می توان به پشتیبانی از چندین نمایشگر تصویر، محیط قابل تنظیم نمودن، محیط تعریف شده توسط کاربر، چند شیئی و متن اشاره نمود، علاوه بر این قابلیتهای Auto-scroll, Auto-scale, Auto-email گرفتن عکس بصورت زمانبندی شده و گردشی، تعریف چندین کلید میانبر برای گرفتن سریع و آسان عکس، گرفتن عکس از محیط وب، اسکن کردن و دیگر ابزارهای پیشرفته ضبط تصویر از ویژگی های این نرم افزار قدرتمند و کارآمد می باشند .

 

ScreenHunter Pro عکس گرفتن از محیط ویندوز با نرم افزار قدرتمند ScreenHunter Pro 5.1.765

 

 

قابلیتهای کلیدی نرم افزار ScreenHunter Pro:
دارا بودن تمامی قابلیتها و عملکردهای گرفتن عکس از صفحه نمایش
گرفتن عکس از هر قستمتی از صفحه نمایش که شما بخواهید
پشتیبانی و ذخیره عکس به فرمتهای مختلف تصویری
ارائه گزینه های مختلف عکس گرفتن از صفحه نمایش
ارائه محیط های تعریف شده توسط کاربر و قابل تنظیم
قابلیتهای Auto-scroll, Auto-scale, Auto-email و گرفتن عکس بصورت زمانبندی شده و چرخشی
گرفتن عکس از محیط وب و اسکن نمودن
قابلیتهای عکس گرفتن پیشرفته متعدد

 

password عکس گرفتن از محیط ویندوز با نرم افزار قدرتمند ScreenHunter Pro 5.1.765پسورد فایل: www.downloadha.com

download عکس گرفتن از محیط ویندوز با نرم افزار قدرتمند ScreenHunter Pro 5.1.765 لینک دانلود – 4.2 مگابایت | لینک کمکی

 



نرم افزار بسیار جالب Cam Paper برنامه ایی که دسکتاپ شما را با عکس هایی متنوعی که هر چند دقیقه یکبار توسط دوربین های زنده از سراسر دنیا گرفته می شود تغییر می دهد. نرم افزار به شما این امکان را می دهد تا عکس های دسکتاپ خود را با گالری عکس های تان متحرک کنید. نرم افزار فوق عکس هایش را از تقریبا ۲۰۰ وب سایت بزرگ بروز شونده عکس و والپیپر انتخاب می کند.

 

CamPaper تغییر خودکار والپیپر دسکتاپ ویندوز با CamPaper 3.91

 

 

 

password تغییر خودکار والپیپر دسکتاپ ویندوز با CamPaper 3.91پسورد فایل: www.downloadha.com

download تغییر خودکار والپیپر دسکتاپ ویندوز با CamPaper 3.91 لینک دانلود – 4.6 مگابایت | لینک کمکی

 



WinNc نام یک نرم افزار مدیریت فایل قدرتمند با ویژگی های منحصر به فردی می باشد که می تواند به عنوان جایگزین مناسبی برای explorer ویندوز باشد. این نرم افزار قدرتمند که دارای سازگاری کامل با ویندوزهای ویستا و ۷ نیز می باشد از ویژگی های مختلفی همچون مشاهده سریع فایل ها ، دارای ابزار ویرایشگر متن و مدیریت بر فایل های فشرده اشاره نمود. این نرم افزار در دسته معدود نرم افزارهای مدیریت فایلی می باشد که بر روی ویندوز ۷ پشتیبانی می شود. این نرم افزار محصولی از شرکت Dunes MulitMedia می باشد.

 

WinNc مديريت همه جانبه فايل ها توسط WinNc 5.4.0.0

 

 

برخی از ویژگی های موجود در نرم افزار:

- دارای ابزار ویرایشگر متن برای فایل های متنی
- قابلیت فشرده سازی فایل ها و ارسال به ایمیل
- قابلیت encryption نمودن فایل ها
- دارای ابزار مقایسه دو پوشه با یکدیگر
- قابلیت مقایسه دو فایل با یکدیگر
- دارای ابزار Synchronize به منظور همگام سازی پوشه ها
- دارای ابزار جستجو
- قابلیت مقایسه دو فایل متنی
 و … .

 

 

password مديريت همه جانبه فايل ها توسط WinNc 5.4.0.0پسورد فایل: www.downloadha.com

download مديريت همه جانبه فايل ها توسط WinNc 5.4.0.0 لینک دانلود – 10.5 مگابایت | لینک کمکی

 



NetPlay Instant Demo Professional نام نرم افزاری قدرتمند در زمینه تهیه تصاویر از محیط صفحه نمایش محصولی از شرکت NetPlay Software می باشد. این نرم افزار از ابزارهای مختلفی جهت رفع نیاز کاربران در زمینه یاد شده استفاده می کند که این ابزارها همگی به صورتی ایجاد شده اند که کاربر قادر است در کوتاه ترین زمان به هریک از آن ها دسترسی پیدا کند. این نرم افزار از قابلیت های مختلفی همانند ذخیره فعالیت های موجود بر روی Desktop، قابلیت ضبط تصویر از صفحه نمایش به صورت سریع و آسان، نمایش تصاویر ضبط شده به صورت آسان در قالب وب، قابلیت قرار داده افکت های مختلف بر روی تصویر در هنگام ضبط به صورت دلخواه و … برخوردار می باشد.

 

Instant Demo Professional تصویر برداری از صفحه دسکتاپ با NetPlay Instant Demo Pro 8.0.0.3

 

 

 

password تصویر برداری از صفحه دسکتاپ با NetPlay Instant Demo Pro 8.0.0.3پسورد فایل: www.downloadha.com

download تصویر برداری از صفحه دسکتاپ با NetPlay Instant Demo Pro 8.0.0.3 لینک دانلود – 7.5 مگابایت | لینک کمکی

 



Classic Start Menu یک جایگزین عالی برای منوی شروع ویندوز که به شما برای پیدا کردن برنامه ها و پوشه ها با سرعت بیشتر کمک می کند. شما می توانید با نصب این نرم افزار بر روی سیستم خود منوی استارت ویندوز را به شکل کلاسیک شبیه به ویندوز ۷ تبدیل کنید. شما می توانید برنامه و دستورات خود را از منوی خود سازماندهی کنید. این برنامه با یک کلیک به راه اندازی و اجرای برنامه های شما می پردازد.

 

Classic Start Menu تغییر ظاهر منوی شروع ویندوز با Classic Start Menu Pro 3.86

 

 

 

password تغییر ظاهر منوی شروع ویندوز با Classic Start Menu Pro 3.86پسورد فایل: www.downloadha.com

download تغییر ظاهر منوی شروع ویندوز با Classic Start Menu Pro 3.86 لینک دانلود – 7.9 مگابایت | لینک کمکی

 



Animated Screensaver Maker یکی از نرم افزارهای کاربردی و بسیار جالب است که به کاربران امکان آن را می دهد تا بتوانند باتوجه به علایق خود یک محافظ صفحه نمایش طراحی نمایند. همچنین این نرم افزار کاربرد بسیار ساده ای دارد و برای استفاده از آن نیازی به دانش قبلی نخواهید داشت. چند کلیک ساده کافی است تا با ترکیب عکس های خود با افکت های دلخواه ، یک اسکرین سیور زیبا و مناسب با سلیقه خود بسازید. این نرم افزار افکت های زیبایی را در اختیارتان قرار می دهد تا بتوانید یک اسکرین سیور حرفه ای طراحی نمایید و احساس کمبودی در این زمینه ننمایید.

 

Animated Screensaver Maker ساخت اسکرین سیورهای زیبا با Animated Screensaver Maker 2.4.4

 

 

 

password ساخت اسکرین سیورهای زیبا با Animated Screensaver Maker 2.4.4پسورد فایل: www.downloadha.com

download ساخت اسکرین سیورهای زیبا با Animated Screensaver Maker 2.4.4 لینک دانلود – 7.3 مگابایت | لینک کمکی

 



IDM UltraCompare Professional نرم افزاری قدرتمند جهت مقایسه دو فایل و محتویات آن ها با یکدیگر طراحی شده است. به کمک این نرم افزار تنها کافیست شما دو فایل را به برنامه معرفی کنید و سپس به کمک ابزارهای این نرم افزار می توان عملیات مقایسه را انجام داد. به عنوان مثال با وارد نمودن دو فایل متنی به برنامه و انجام عمل مقایسه، نرم افزار تمامی کلمات و جملاتی که با یکدیگر تفاوت دارند را با رنگ های مختلف نمایش می دهد. این ویژگی برای پوشه ها نیز می تواند مورد استفاده قرار می گیرد. در قسمت مقایسه کردن پوشه ها شما می توانید به مقایسه ی دایرکتوری ها در شبکه بپردازید و همچنین فایل هایی با پسوندهای zip را به صورت هرچه بهتر و دقیق تر با یکدیگر مقایسه کنید که این عمل به کاربران کمک می کند تا تفاوت های بین آنها را مشاهده کنند. این نرم افزار محصولی از شرکت IDM Computer Solutions می باشد.

 

IDM UltraCompare مقايسه دو فايل با نرم افزار IDM UltraCompare v8.00.0.1015

 

 

قابلیت های کلیدی نرم افزار IDM UltraCompare v8.00.0.1015:
- قابلیت مقایسه متن
- توانایی مقایسه پوشه ها
- امکان مقایسه کردن word
- سرعت بسیار بالا در مقایسه
- هوشمند بودن مقایسه دوتایی ها
- امکان پرینت از نتایج و یا خروجی گرفتن از نتایج
- قابلیت مدیریت فایل ها
- امکان نمایش مقایسه ها
- دسترسی سریع به نرم افزار تنها با یک راست کلیک
- توانایی مقایسه سریع فایل های Binary
- و …

 

 

password مقايسه دو فايل با نرم افزار IDM UltraCompare v8.00.0.1015پسورد فایل: www.downloadha.com

download مقايسه دو فايل با نرم افزار IDM UltraCompare v8.00.0.1015 لینک دانلود – 12.7 مگابایت | لینک کمکی

 



برنامه کاربردی Nokia Ovi Suite درحال حاضر در بازار موجود است. به گفته طراحان آزمایشگاه‌های Nokia BetaLabs برنامه کاربردی Nokia Ovi Suite اکنون یک و تنها برنامه کاربردی دسکتاپی است که به طور متوالی از کاربرد چندین برنامه کاربردی دسکتاپی جداگانه نوکیا بدست آمده است.این برنامه‌ها عبارتند از :Nokia PC Suite ،‌Nokia Nseries PC Suite ، Nokia Ovi Suite ، Nokia Software Updator ، Nokia Map Loader ، Nokia Music ، ‌Nokia Lifeblog ، ‌Nokia Photos ، Nokia Device Status و Nokia PCSuite Enterprise Edition.این برنامه یک برنامه جدید و بسیار قدرتمند ساخت شرکت نوکیا می باشد که جهت ایجاد ارتباط بین موبایل و کامپیوتر ساخته شده است. به اشتراک گذاشتن تصاویر با دوستان و نگهداری فایلهای مهم و گرفتن بک آپ از قابلیت های اصلی این برنامه است.

 

Nokia Ovi Suite مدیریت گوشی های نوکیا با نرم افزار Nokia Ovi Suite 3.1.975.40757 Final

 

 

 

password مدیریت گوشی های نوکیا با نرم افزار Nokia Ovi Suite 3.1.975.40757 Finalپسورد فایل: www.downloadha.com

download مدیریت گوشی های نوکیا با نرم افزار Nokia Ovi Suite 3.1.975.40757 Final لینک دانلود – 91.5 مگابایت | لینک کمکی

 



VistaMizer ،توسط این نرم افزار شما قادر خواهید بود ویندوز XP ، MCE یا Server 2003 خود را به شبیه ویندوز ویستا کنید. بعد از تبدیل ویندوز خود به ویستا بالغ بر ۳۸۰ فایل با آیکون جدید، تصاویر جدید، و همچنین انیمیشن های جدید برای اعمال مختلف خواهید دید و این کار باعث می شود با ظاهری کاملا جدید روبه رو شوید که جذابیت فوق العاده ای را برایتان بهمراه خواهد داشت.
این نرم افزار فایل های اصلی ویندوزتان را تغییر نمی دهد و بعد از پشتیبان گیری از آنها فقط فایل های جدید را جایگزین آن ها می کند ، این ویژگی یکی از دلایل برتری این نرم افزار نسبت به سایر نرم افزارهای مشابه است.در ضمن  اگر شما از کار این نرم افزار راضی نبودید، حذف کننده ی این نرم افزار تضمین می کند که بعد از حذف این نرم افزار بدون هیچ مشکلی به ویندوز (ظاهر) قبلی خود برگردید و با هیچ مشکلی مواجه نشوید ، چون این نرم افزار هنگام نصب پشتبان گیری کاملی از فایل های اصلی ویندوز انجام می دهد.

 

VistaMizer تغيير چهره ي كامل ويندوز ايكس پي به ويستا با VistaMizer 4.1.0.0

 

 

 

قابلیت های کلیدی نرم افزار VistaMizer 4.1.0.0 :
- ظاهری کاملا شبیه ویندوز ویستا سازگار با ویندوزهای Server 2003 , MCE , XP
- شفافیت منو ها در حد قایل قبول مخصوصا منوی استارت
- تعویض ظاهر فایل های سیستم عامل
- پشتیبانی از زبان های مختلف
 - بالا بردن کیفیت نمایش تصاویر بصورت اتوماتیک
- سفارشی بودن تعویض ظاهر قسمت های مختلف
 - اضافه کردن وصله های ویندوز
 - تغییر آیکون های ویندوز و تبدیل آن به ویندوز ویستا با بالاترین کیفیت
- پشتیبان گیری از فایل های سیستم عاملتان در هنگان نصب
- تغییر ظاهر فایل های جدید گرفته شده بعد از هربار بروزرسانی
 - امکان جستجوی برنامه ها در منوی استارت
 - عوض شدن منوی استارت و تبدیل آن به استارت منوی ویستا بصورت بسیار زیبا
- برگرداندن ظاهر قبلی سیستم بصورت کامل بعد از حذف شدن نرم افزار
 - تغییر صفحه Login و Logout ویندوز ایکس پی و تغییر بوت اسکرین به ویندوز ویستا
 - اضافه کردن پس زمینه های زیبای ویندوز ویستا
- و …

 

password تغيير چهره ي كامل ويندوز ايكس پي به ويستا با VistaMizer 4.1.0.0پسورد فایل: www.downloadha.com

download تغيير چهره ي كامل ويندوز ايكس پي به ويستا با VistaMizer 4.1.0.0 لینک دانلود – 19.2 مگابایت | لینک کمکی

 



اسکرین سیور Koi Fish 3D Screensaver یک اسکرین سیور بسیار زیبا و دلنواز است که در هنگامی که کامپیوتر استفاده نشود بصورت خودکار نمایش داده می شود و چشم ها را می نوازد در این محافظ صفحه قابلیت تنظیم و نمایش ماهی های مختلفی وجود دارد که به دلخواه می توانید انواع آن را انتخاب کنید .هم اکنون این نرم افزار را می توانید از وب سایت دانلودها ، به صورت رایگان دریافت کنید.

 

Koi Fish 3D Screensaver اسكرين سيور زيباي آكواريم با نام Koi Fish 3D Screensaver 2.0.0.6

 

 

password اسكرين سيور زيباي آكواريم با نام Koi Fish 3D Screensaver 2.0.0.6پسورد فایل: www.downloadha.com

download اسكرين سيور زيباي آكواريم با نام Koi Fish 3D Screensaver 2.0.0.6 لینک دانلود – 16.6 مگابایت | لینک کمکی

 



اگر به محیط زیبای میندوز ۷ دلبسته اید اما وقت لازم برای عوض کردن سیستم عامل به ۷ ندارید یا به هر دلیل دیگری نمی توانید از این محیط زیبا استفاده کنید می توانید با نصب این نرم افزار از محیط سیستم عامل ۷ بر روی XP نهایت لذت را ببرید.این نرم افزار را شما می توانید از سایت دانلودها ، دریافت نموده و لذت ببرید.

 

Seven Transformation Pack تجربه ويندوز ٧ بر روي ويندوز XP با Seven Transformation Pack 5.0

 

 

قابلیت های کلیدی نرم افزار  Seven Transformation Pack 5:
- تغییر بوت اسکرین
- شیشه ای شدن و شفاف شدن کامل استارت منو و تسکبار
- استایل کاملا شفاف و شیشه ای ویندوز ۷
- تغییر استارت منو ویندوز ۷
- تغییر صفحه خوش آمد ویندوز
- تغییر محیط Explorer یا My computer
- ساید بار ویندوز ۷
- والپیپر های ویندوز ۷
- و …

 

password تجربه ويندوز ٧ بر روي ويندوز XP با Seven Transformation Pack 5.0 پسورد فایل: www.downloadha.com

download تجربه ويندوز ٧ بر روي ويندوز XP با Seven Transformation Pack 5.0 لینک دانلود – 35.5 مگابایت | لینک کمکی

 



YoWindow، برنامه ای بسیار مفید و کاربردی می باشد. این برنامه که حجم بسیار کمی دارد، می تواند روی یک پشت زمینه زیبا، وضعیت آب و هوای محل زندگیتان را در روز جاری و سه روز آینده نشان بدهد. بعد از نصب برنامه سرعت وزش بد، رطوبت، درجه حرارت، ابری، آفتابی یا بارانی بودن هوا، همگی روی پشت زمینه یک دهکده زیبا به صورت دیداری به شما نشان داده خواهد شد.

 

YoWindow Unlimited Edition آگاهی از وضعیت آب و هوا با نرم افزار YoWindow Unlimited Edition 2.0

 

 

 

password آگاهی از وضعیت آب و هوا با نرم افزار YoWindow Unlimited Edition 2.0پسورد فایل: www.downloadha.com

download آگاهی از وضعیت آب و هوا با نرم افزار YoWindow Unlimited Edition 2.0 لینک دانلود – 4.2 مگابایت | لینک کمکی

 



تم جذاب و بسیار دیدنی Alien مخصوص ویندوز ۷ را برای شما عزیزان در دانلودها قرار داده ایم. امیدواریم استفاده کافی را از این تم ببرید.

 

Alien 7 تم جدید و بسیار زیبای Alien برای ویندوز 7

 

 

 

password تم جدید و بسیار زیبای Alien برای ویندوز 7پسورد فایل: www.downloadha.com

download تم جدید و بسیار زیبای Alien برای ویندوز 7 لینک دانلود – 8.2 مگابایت | لینک کمکی

 



اسکرین سیور بسیار زیبا و دیدنی با نام Fantastic Fire را برای شما عزیزان در دانلودها قرار داده ایم. این اسکرین سیور می تواند محیط جذاب و متفاوتی را برای شما فراهم کند. امیدواریم لذت ببرید.

 

Fantastic Fire Screensaver اسکرین سیور بسیار زیبا و دیدنی با نام Fantastic Fire

 

 

 

password اسکرین سیور بسیار زیبا و دیدنی با نام Fantastic Fireپسورد فایل: www.downloadha.com

download اسکرین سیور بسیار زیبا و دیدنی با نام Fantastic Fire لینک دانلود – 15 مگابایت | لینک کمکی

 



Windows 7 Start Orb Changer نرم افزاری کاربردی و کم حجم برای تغییر آیکون منوی استارت در ویندوز ۷ می باشد. توسط این برنامه می توانید آیکون منوی شروع ویندوز ۷ را تغییر داده و آیکون دلخواه خود را قرار دهید. همچنین شما می توانید متن دلخواه خود را برای منوی شروع جایگزین متن پیش فرض که Start می باشد نمایید.

 

Windows 7 Start Orb Changer تغییر آیکون منوی استارت ویندوز 7 با Windows 7 Start Orb Changer

 

 

 

password تغییر آیکون منوی استارت ویندوز 7 با Windows 7 Start Orb Changerپسورد فایل: www.downloadha.com

download تغییر آیکون منوی استارت ویندوز 7 با Windows 7 Start Orb Changer لینک دانلود – 1 مگابایت | لینک کمکی

 



تم جذاب و بسیار دیدنی Platinum مخصوص ویندوز XP را برای شما عزیزان در دانلودها قرار داده ایم. امیدواریم استفاده کافی را از این تم ببرید.

 

Platinum Theme xp تم جذاب و بسیار دیدنی Platinum مخصوص ویندوز XP

 

 

 

password تم جذاب و بسیار دیدنی Platinum مخصوص ویندوز XPپسورد فایل: www.downloadha.com

download تم جذاب و بسیار دیدنی Platinum مخصوص ویندوز XP لینک دانلود – 1.2 مگابایت | لینک کمکی

 



Logon Changer نرم افزاری بسیار کوچک و رایگان برای تغییر صفحه خوش آمد گویی ویندوز سون می باشد. توسط این نرم افزار جالب می توانید این صفحه را تغییر داده و از یکنواختی بیرون آورید. این نرم افزار کاربردی را از دانلودها دریافت کنید.

 

win7logon changer تغییر صفحه خوش آمدگویی ویندوز 7 با نرم افزار Logon Changer 1.2

 

 

 

password تغییر صفحه خوش آمدگویی ویندوز 7 با نرم افزار Logon Changer 1.2پسورد فایل: www.downloadha.com

download تغییر صفحه خوش آمدگویی ویندوز 7 با نرم افزار Logon Changer 1.2 لینک دانلود – 250 کیلوبایت | لینک کمکی

 



اسکرین سیور بسیار زیبا و دیدنی با نام Fireworks را برای شما عزیزان در دانلودها قرار داده ایم. این اسکرین سیور می تواند محیط جذاب و متفاوتی را برای شما فراهم کند. امیدواریم لذت ببرید.

 

FireworksSS اسکرین سیور بسیار زیبا و دیدنی با نام Fireworks 1.2

 

 

 

password اسکرین سیور بسیار زیبا و دیدنی با نام Fireworks 1.2پسورد فایل: www.downloadha.com

download اسکرین سیور بسیار زیبا و دیدنی با نام Fireworks 1.2 لینک دانلود – 1 مگابایت | لینک کمکی

 



اسکرین سیور بسیار زیبا و دیدنی با نام Old Clock 3D را برای شما عزیزان در دانلودها قرار داده ایم. این اسکرین سیور می تواند محیط جذاب و متفاوتی را برای شما فراهم کند. امیدواریم لذت ببرید.

 

Old Clock 3D Screensaver اسکرین سیور بسیار زیبا و دیدنی با نام Old Clock 3D Screen saver 1.0

 

 

 

password اسکرین سیور بسیار زیبا و دیدنی با نام Old Clock 3D Screen saver 1.0پسورد فایل: www.downloadha.com

download اسکرین سیور بسیار زیبا و دیدنی با نام Old Clock 3D Screen saver 1.0 لینک دانلود – 6.6 مگابایت | لینک کمکی

 



تم جذاب و بسیار دیدنی BlackSe7en مخصوص ویندوز ۷ را برای شما عزیزان در دانلودها قرار داده ایم. امیدواریم استفاده کافی را از این تم ببرید.

 

BlackSe7en تم جدید و بسیار زیبای BlackSe7en برای ویندوز 7

 

 

 

password تم جدید و بسیار زیبای BlackSe7en برای ویندوز 7پسورد فایل: www.downloadha.com

download تم جدید و بسیار زیبای BlackSe7en برای ویندوز 7 لینک دانلود – 4.2 مگابایت | لینک کمکی

 



ScreenPresso یک نرم افزار کم حجم ولی قدرتمند در ضمینه عکس برداری با کیفیت از صفحه دسکتاپ و برنامه های ویندوز می باشد. این برنامه علاوه بر عکس گرفتن امکانات بسیار دیگری مثل افزودن افکت های گوناگون، متن و … را نیز به خود افزوده است. این نرم افزار برای اجرا شدن به دات نت فریمورک ۲٫۰ و بالاتر نیازمند است. امیدواریم استفاده ببرید.

 

ScreenPresso عکس برداری حرفه ای از صفحه دسکتاپ با ScreenPresso 1.2.3.7

 

 

 

password عکس برداری حرفه ای از صفحه دسکتاپ با ScreenPresso 1.2.3.7پسورد فایل: www.downloadha.com

download عکس برداری حرفه ای از صفحه دسکتاپ با ScreenPresso 1.2.3.7 لینک دانلود – 2.8 مگابایت | لینک کمکی

 



AgataSoft HotKey Manager یک نرم افزار بسیار کم حجم و جالب می باشد که می تواند سرعت عملکرد شما را در اجرای نرم افزارها افزایش دهید. این نرم افزار می تواند با استفاده از کلیدهای ترکیبی صفحه کلید کار خاصی را انجام دهد مثلا نرم افزاری خاص را در ویندوز فراخوانی کند و بسیاری از کارهای دیگر… امیدواریم استفاده کافی ببرید.

 

AgataSoft HotKey Manager اجرای سریع برنامه ها با کلید میان بر توسط AgataSoft HotKey Manager 1.4

 

 

 

password اجرای سریع برنامه ها با کلید میان بر توسط AgataSoft HotKey Manager 1.4پسورد فایل: www.downloadha.com

download اجرای سریع برنامه ها با کلید میان بر توسط AgataSoft HotKey Manager 1.4 لینک دانلود – 1 مگابایت | لینک کمکی

 



اسکرین سیور بسیار زیبا و دیدنی با نام Earth ScreenSaver را برای شما عزیزان در دانلودها قرار داده ایم. این اسکرین سیور می تواند محیط جذاب و متفاوتی را برای شما فراهم کند. امیدواریم لذت ببرید.

 

Earth Screensaver اسکرین سیور بسیار زیبا و دیدنی با نام Earth ScreenSaver 2.0

 

 

 

password اسکرین سیور بسیار زیبا و دیدنی با نام Earth ScreenSaver 2.0پسورد فایل: www.downloadha.com

download اسکرین سیور بسیار زیبا و دیدنی با نام Earth ScreenSaver 2.0 لینک دانلود – 23.4 مگابایت | لینک کمکی

 



تم جذاب و بسیار دیدنی Concave Theme مخصوص ویندوز XP را برای شما عزیزان در دانلودها قرار داده ایم. امیدواریم استفاده کافی را از این تم ببرید.

 

Concave Theme xp تم جذاب و بسیار دیدنی Concave Theme مخصوص ویندوز XP

 

 

 

password تم جذاب و بسیار دیدنی Concave Theme مخصوص ویندوز XPپسورد فایل: www.downloadha.com

download تم جذاب و بسیار دیدنی Concave Theme مخصوص ویندوز XP لینک دانلود – 6.4 مگابایت | لینک کمکی

 



تم جذاب و بسیار دیدنی Alien مخصوص ویندوز ۷ را برای شما عزیزان در دانلودها قرار داده ایم. امیدواریم استفاده کافی را از این تم ببرید.

 

Alien 7 تم جدید و بسیار زیبای Alien برای ویندوز 7

 

 

 

password تم جدید و بسیار زیبای Alien برای ویندوز 7پسورد فایل: www.downloadha.com

download تم جدید و بسیار زیبای Alien برای ویندوز 7 لینک دانلود – 8.2 مگابایت | لینک کمکی

 



Windows 7 Start Orb Changer نرم افزاری کاربردی و کم حجم برای تغییر آیکون منوی استارت در ویندوز ۷ می باشد. توسط این برنامه می توانید آیکون منوی شروع ویندوز ۷ را تغییر داده و آیکون دلخواه خود را قرار دهید. همچنین شما می توانید متن دلخواه خود را برای منوی شروع جایگزین متن پیش فرض که Start می باشد نمایید.

 

Windows 7 Start Orb Changer تغییر آیکون منوی استارت ویندوز 7 با Windows 7 Start Orb Changer

 

 

 

password تغییر آیکون منوی استارت ویندوز 7 با Windows 7 Start Orb Changerپسورد فایل: www.downloadha.com

download تغییر آیکون منوی استارت ویندوز 7 با Windows 7 Start Orb Changer لینک دانلود – 1 مگابایت | لینک کمکی

 



صفحه قبل 1 2 3 4 صفحه بعد

دانلود
بزرگترين وبلاگ دانلود
درباره وبلاگ

توجه توجه سلام شک نکنید که از این وبلاگ لذت می برید. حال کنید و هر چی می خوای دانلود کن لطفا هم داخل مطالب و هم داخل نظرات سمت راست وبلاگ نظر بدهبد. می خواهم نظرتان رابدانم هر چیز هم که می خواهید بگویید تا برایتان بزارم. کسانی که فکر می کنند که این برنامه ها از سایت های دیگر مانند دانلود برداشته شده است درست است و بعضی ها برای خود این سایت است ولی بهتر است که از این استفاده کنید تا دانلود ها چون دانلود ها به علت مطالب قدیمیومطالب بسیار زیاد و مطالب زیاد وصفحات زیاد برای گشتن در ان وقت می خواهد ولی در این وبلاگ از مطالب مفید دانلود ها وخود وبلاگ پویان دانلود استفاده می شود و مطالبی را که می خواهید به راحتی پیدا می کنید و پپویان دانلود امکانات زیادی هم دارد و از دانلود ه بزرگ تر است و چیز هایی در این وبلاگ وجود دارد و در دانلود ها نیست پس وقت خود را تلف نکنید که به وبلاگ های دیگر بروید در همین وبلاگ هر چه بخواهید است اگر نبود گزارش دهید تا اضافه شود و اگر لینکی هم خراب بود که کم پیش می اید به ما خبر دهید تا درست کنیم البته برای مطالب معمولا حد اقل 2 لینک یا بیش تر است بغیر از تعداد کمی به علت زیاد بودن حجم ان ها. حال از وبلاگ دیدن کنید
موضوعات
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دانلود و آدرس pooyandownload.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.

باتشکر

دوباره به ماسر بزنید وبلاگ ما







ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 2065
بازدید دیروز : 1501
بازدید هفته : 5452
بازدید ماه : 5331
بازدید کل : 336799
تعداد مطالب : 652
تعداد نظرات : 24
تعداد آنلاین : 1



Alternative content


JavaScript Codes :. چت با مديريت .:
کد وضعيت ياهو در وبلاگ
چت روم
Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت






آگهی بهترین وبلاگ

���ی ���ی�� �� ���ǐ ���� ��ی� ���یی�
قالب قالب وبلاگ
جایزه تبدیل وبلاگ به سایت Sponsered by وبلاگ

Flash banner maker online Flash banner maker online Make your flash banner free online